11 Şubat 2008 Pazartesi

Tahir ULUSOY'un Yorumu

Tahir ULUSOY (11:52:17) :
Değerli arkadaşlar hepinizin yorumlarını okudum ve şunun farkına vardım.Öncelikle BİM çalışanları, onların bu yazıdan hiçbir şekilde alınmamaları lazım. Çünkü konu çalışanlar değil o şirketin arka yüzü. Zaten yazıda çalışanlar hakkında herhangi bir şeye değilnilmemiş. Onlar asla şuçlu değildirler ve suçlanamazlar.Sonra zaten böyle şirketlerde asla görünürde gerçek ortaklar yer almazlar. Bir takım sicili temiz kişiler üzerinden yürütülür ve benim kanımca Cüneyt ZAPSU sırf bu yüzden istifa ettirildi gibi gösterildi ve yerine başka bir isim verildi. Yazı da bahsedilenler BİM gerçek yüzünü göstermektedir. Çok organize bir şekilde piyasaya girdiler ve kendilerini ucuz fiyatla halkı koruyan, vergisini veren, halk için istihdam yaratan bir şirket olarak lanse ettiler. Bunda da çok başarılı oldular bu yüzden yazıyı ilkkez okuyan herkes bunun için tereddüt etti şarşırdı.Ancak şunu tekrar söylüyorum; orada çalışan temiz insanlara asla böyle bir suç isnat edilemez çünkü onlar sadece kendi işini yapıyorlar.
Şimdi gelelim kanıt meselesine; biz çok araştırma yaptık ama dediğim gibi hiç bir şekilde perdenin arkasındakileri göremedik. Yani inanmak için kanıt bekleyen arkadaşlar boşuna beklemesin. İnanmamakta haklı olabilirsiniz size göre görünürde hiç bir belge ve bilgi yok ama şunu unutmayalım ki gizli şirketler hakkında bilginiz olur belki ama belgeniz asla olmaz. Çünkü bu olayı belgelediğiniz halde öyle bir şirket kalmaz yargı devreye girer.
Son olarak da ucuz fiyatlara değinmek istiyorum. Bu şirket hemen hemen mallarının çoğunu kendisi üretiyor. Haliyle böyle olunca da düşük kalitede ucuz mallar ortaya çıkıyor bizde onların ucuz sattığını sanıyoruz ama asla öyle olmuyor. Kâr etmeyen bir şirket kapanmaya mahkumdur. Kapanmadığına göre demekki kâr ediyorlar.
Herkese Teşekkür Ediyorum.Saygılar
Tahir ULUSOY (11:52:17) :

Hiç yorum yok: